Сұрақ-жауап
Шұғыл желі
А А

"Бәйтерек" холдингімен бірге өз мансабыңды құр
"Бәйтерек" командасы Холдинг үшін стратегиялық маңызды мақсаттарға қол жеткізуге барлық ұжым қатысушыларымен бірлесіп бағытталған өршіл тұлғалармен ынтымақтасуға дайын

30.04.2024

Активтерді басқару департаментінің бас менеджері

     «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ Активтерді басқару департаментінің бас менеджері бос лауазымына үміткерді іздейтінін хабарлайды.

     Лауазымы, құрылымдық бөлімшесі: Активтерді басқару департаментінің бас менеджері.

     Лауазымдық міндеттері: «Еншілес және тәуелді ұйымдармен жетекшілік ететін салаларда ЕБЖ құжаттарының орындалу барысы туралы ақпарат жинау және мемлекеттік қолдау шаралары операторларымен өзара іс-қимыл жасау және оларды жаңарту бойынша ұсыныстарды қолдау; кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шаралары бойынша талдамалық, анықтамалық-ақпараттық қызметқызметін сүйемелдеуді қамтамасыз ету.

     Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан): Жоғары Менеджмент/менеджмент, экономика, бизнес/бизнесті басқару, қаржы, құқық саласындағы жоғары білімі.

     Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

Ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрінде (Холдингтің компаниялар тобындағы мақұлданады) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.

 

     Лауазымдық міндеттерді орындау үшін мыналарды білуі қажет:

• Қазақстан Республикасының, оның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» және т.б. Заңдарын білу;                            

• Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін және ағылшын тілін білу (құпталады);                                           

• Корпоративтік басқару негіздерін білу.                                                  

     Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

• Презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;                       

• Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;                                             

• Қаржылық талдау жүргізу дағдылары, электрондық кестелермен жұмыс тәжірибесі;

• Нақты іс-қимыл жоспарларын болжау және әзірлеу дағдылары;        

• Электрондық құжат айналымы жүйелерін қолдану дағдылары;                                 

• Жетік меңгерген пайдаланушы деңгейінде MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын пайдалану дағдылары.   

             

     Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер:

Коммуникация және көшбасшылық;

Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

Жұмыс процестеріне ықпал ету;

Жұмысты ұйымдастыра білу;

Өзгерістерге бейімделе білу;

Командамен жұмыс істей білу;  

Жауапкершілік;

Даму.

 

     Жұмыс шарттары:

Жұмыс уақыты: толық жұмыс күні, 5/2

Жалдау нысаны: еңбек шарты

Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы

 

     Конкурсқа қатысуға ниет білдірген үміткерлердің түйіндемелері hrd@baiterek.gov.kz email арқылы 03.05.2024 ж. дейін қабылданады.

     Хат тақырыбында «АБД бас менеджері» деп көрсетуді сұраймыз.

Бос жұмыс орындарының мұрағаты

іс-шаралар
күнтізбесі

?

Іздегеніңізді
таппадыңыз ба?

  • Қазақстан Республикасы Президентінің ресми интернет-ресурсы
  • Қазақстан Республикасы Парламентінің ресми интернет-ресурсы
  • Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің ресми ақпараттық ресурсы
  • Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің ресми интернет-ресурсы
  • Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің ресми интернет-ресурсы
  • Қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейтуге бағытталған электронды ресурстар